GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi

Anti - C Bug Koruma Sistemi

Başlatan Matite, 19 Temmuz 2018, 17:18:15

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Matite

Kod Alıntıdır Nerden aldımı hatırlamıyorum Çözümü budur Çalışıyor Test Ettim.


Sadece Uyarı Verir   eyer atmasını isterseniz Uyarı notula değiştirin veya yanına ekleyin


Kick(playerid); 

GameTextForPlayer(playerid, "~r~~h~YASAK - C-BUG!", 3000, 4);


Modun Başına
PAWN Kodu: Seç
//anti C-BUG
new bool:pCBugging[MAX_PLAYERS];
new ptmCBugFreezeOver[MAX_PLAYERS];
new ptsLastFiredWeapon[MAX_PLAYERS];


public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)  Ekleyin
PAWN Kodu: Seç

    if(!pCBugging[playerid] && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
if(PRESSED(KEY_FIRE))
{
switch(GetPlayerWeapon(playerid))
{
case WEAPON_DEAGLE, WEAPON_SHOTGUN, WEAPON_SNIPER:
{
ptsLastFiredWeapon[playerid] = gettime();
}
}
}
else if(PRESSED(KEY_CROUCH))
{
if((gettime() - ptsLastFiredWeapon[playerid]) < 1)
{
TogglePlayerControllable(playerid, false);

pCBugging[playerid] = true;

GameTextForPlayer(playerid, "~r~~h~YASAK - C-BUG!", 3000, 4);

KillTimer(ptmCBugFreezeOver[playerid]);
ptmCBugFreezeOver[playerid] = SetTimerEx("CBugFreezeOver", 1500, false, "i", playerid);
}
}
}



Modun Stock ilgili yerlere ekleyin

PAWN Kodu: Seç
stock ResetPlayerVariables(playerid)
{
// ** GENERAL

pCBugging[playerid] = false;

// ** TIMERS

KillTimer(ptmCBugFreezeOver[playerid]);

// ** TIMESTAMPS

ptsLastFiredWeapon[playerid] = 0;
return 1;
}



Modun Sonuna Ekleyin.

PAWN Kodu: Seç
// ** FUNCTIONS

forward CBugFreezeOver(playerid);
public CBugFreezeOver(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, true);

pCBugging[playerid] = false;
return 1;
}
Son düzenlenme: 19 Temmuz 2018, 17:21:49 Matite
https://sampmobile.com
179.61.147.180:7777

pag


starhan01


Tyranus

Paylaşım İçin Teşekkürler  :helal:


Cruza

Paylaşım içim teşekkürler.  :helal:

since 2008
graphic designer & front-end web developer