GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi

[Tüm versiyonlar]Samp AFK Ghost Fixleme Yöntemi

Başlatan Bitroast, 26 Nisan 2019, 20:57:53

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Bitroast


Bu gördüğüm hile benim sunucumda bile kullanılıyordu ve bu hile için neler yapabileceğimi düşündüm. Kafamda şöyle bi mantık ortaya çıkardım. "Ulan bu cleo zaten AFK yapıyor, O halde onplayerweaponshot'ta afk ise sıktığında kicklersem bu hileyi de fixlerim. xd"
Pekala bu kadar yazı yeterli, kodlara geçelim (Kodlar tarafıma ait, alıntı söz konusu değildir.):

PAWN Kodu: Seç
#include <afk>
#include <a_samp>
new afkoldu[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerPause(playerid)
{
afkoldu[playerid] = true;
return 1;
}
public OnPlayerUnpause(playerid)
{
afkoldu[playerid] = false;
return 1;
}
public OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
if (afkoldu[playerid])
{
Kick(playerid);
}
return 1;
}

Son düzenlenme: 26 Nisan 2019, 21:15:59 Bitroast

Matite

Teşekkürler.

Normal Ateşek ederken ESC Basarsa. Kick(playerid); Yer Ozaman?
Son düzenlenme: 26 Nisan 2019, 22:40:55 Matite
https://sampmobile.com
179.61.147.180:7777

Focus

Şeytana Şükür!

Bitroast

Alıntı yapılan: Matite - 26 Nisan 2019, 21:45:29

Teşekkürler.

Normal Ateşek ederken ESC Basarsa. Kick(playerid); Yer Ozaman?
Test edebilirsiniz, sorun olursa bana buradan iletin çözüm sağlarım.


Warning


mortale

Kodlarda alıntı yapılacak bir şey yok zaten, boşuna afkoldu diye bir değişken yaratmışsınız. Oyuncu oyundan çıktığında bug olacak. Ayrıca her ateş ettiğinde çalışacağı için yine kayıp oluşuyor. 2013 mantığında engelleme yöntemi, ancak güncel hileler çok fazla gelişmiş. Bir işe yarayacağını sanmıyorum, kullanacaklar için en azından daha mantıklı tek satırlık bir kodu aşağıya bırakıyorum. :oku2:

PAWN Kodu: Seç

#include <afk>

public OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
if(IsPlayerPause(playerid)) Kick(playerid);
return 1;
}
Son düzenlenme: 27 Nisan 2019, 16:01:16 Renard

Amper

bu kadar uğraşmışsınız da weapon-config includesin de tek ayarı açtığınızda bunlar çözülüyor zaten?  :oku2:

weapon config kullanmıyorsanız @Renard 'ın yaptığı çok daha stabil ve kullanışlı.
Son düzenlenme: 27 Nisan 2019, 16:40:39 Pelletier

Bitroast

Alıntı yapılan: Renard - 27 Nisan 2019, 15:56:18

Kodlarda alıntı yapılacak bir şey yok zaten, boşuna afkoldu diye bir değişken yaratmışsınız. Oyuncu oyundan çıktığında bug olacak. Ayrıca her ateş ettiğinde çalışacağı için yine kayıp oluşuyor. 2013 mantığında engelleme yöntemi, ancak güncel hileler çok fazla gelişmiş. Bir işe yarayacağını sanmıyorum, kullanacaklar için en azından daha mantıklı tek satırlık bir kodu aşağıya bırakıyorum. :oku2:

PAWN Kodu: Seç

#include <afk>

public OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
if(IsPlayerPause(playerid)) Kick(playerid);
return 1;
}

İşe yarayacağını sanmamanız sistemi test ettiğinizi bile göstermiyor, sistem tarafımca test edildi ve sorunsuz çalışıyor. Onun dışında afk includesinde IsPlayerPause fonksiyonuna dikkat etmedim.


`Dystopian


Cengo

Reis yapmış yaa,kullanıyorum fakat şu yönden emek verdin diye çünkü benim sunucumda böyle bir hile mevcut değil ama emeğin var diye kullanıyorum.


Redfield


Bitroast

Alıntı yapılan: Cengo - 04 Mayıs 2019, 18:34:18

Reis yapmış yaa,kullanıyorum fakat şu yönden emek verdin diye çünkü benim sunucumda böyle bir hile mevcut değil ama emeğin var diye kullanıyorum.
:kalp: :kalp: :kalp:


volitina


Redfield